رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اصل بر این است که هفته آینده ادارات تعطیل هستند، مگر آن عده‌ای که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، ضروری تشخیص داده شود.
زمزمه‌های راه‌اندازی یک تابلوی جدید در فرابورس به نام «بازار هدف» به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که قرار است این تابلو میزبان کسب و کارهای نوآفرین و دانش بنیان باشد.
مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع 650 تن مرغ گرم در روز شنبه (8 آذر) خبرداد و گفت: قرار است از روز شنبه مرغ گرم علاوه بر میادین میوه و تره بار در فروشگاه های زنجیره ای نیز توزیع شود.
شرکت والت دیزنی 32000 نفر را در نیمه اول 2021 به خاطر کاهش تعداد مشتریانش اخراج می کند.
رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع روغن نباتی ایران گفت: در حال حاضر بطور متوسط روزانه 4 تا 5 هزار تن روغن نباتی بوسیله کارخانجات در سطح کشور توزیع می شود.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز به رقم 47 دلار و 80 سنت رسید.
راهکار دولت برای اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال موجب تغییر در قبوض مشترکان گاز خواهد شد و از این پس مشترکان خوش مصرف پاداش خواهند گرفت.
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (چهارشنبه، پنجم آذرماه) با افزایش بیش از یک دلار به مرز 47 دلار رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید،امروز پنج‌شنبه 6 آذر 1399 در معاملات بازار آزاد تهران به 10 میلیون و 900 هزار تومان رسید.
بازار کار آمریکا طی این هفته با افزایش مبتلایان به کرونا تحت فشار قرار گرفت و تعداد آمریکایی‌هایی که برای اولین بار درخواست حمایت از بیکاری خود را ثبت کردند رو به افزایش گذاشت.