بر اساس اعلام بانک مرکزی، تیرماه 1399 متوسط قیمت یک متر مربع مسکن در شهر تهران به 20 میلیون و 910 هزار تومان رسیده که نسبت به ماه قبل 10 درصد و نسبت به ماه مشابه سال قبل 57 درصد افزایش نشان می‌دهد.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: زمان عملیات راه‌اندازی واحد جوشکاری ساده آتش‌سوزی رخ داد که با حضور مامورین آتش‌نشانی سریعا مهار شد.
جدیدترین خبرها از بازار سکه، طلا و ارز حاکی از این است که قیمت سکه همچنان بالاتر از یازده میلیون تومان مانور میدهد، اما در بازار ارز ثبات نسبی حاکم است.
نهمین یارانه کمک معیشتی فردا نهم مردادماه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
شاخص کل بازار سرمایه امروز هم مانند دو روز گذشته روندی کاهشی داشت و بیش از 36 هزار واحد سقوط کرد البته امروز شاخص کل با معیار هم وزن صعودی بود و شاهد افزایش بیش از 400 واحدی این شاخص بودیم.
رئیس کمیسیون بهبود فضای کسب و کار اتاق تعاون، انتشاراوراق قرضه در شرایط کنونی اقتصاد را اقدامی ضروری و اثرگذار دانست که موجب جمع آوری نقدینگی های سرگردان می‌شود.
قیمت سکه طرح جدید امروز چهارشنبه 8 مرداد 99 در معاملات بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 50 هزار تومان رسید.
معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران گفت: سالانه بین 400 تا 500 میلیون عدد تخم چشم زده ماهی برای تولید نیاز داریم که حدود 40 درصد آن  در داخل کشور تولید می شود.
پس از انتشار بیانیه‌ی کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور درباره اختلالات زیرساختی و اینترنتی، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد هیچ‌گونه اختلالی در شبکه‌ی اینترنت کشور وجود ندارد.
به گفته رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پس از برگزاری دادگاه رسیدگی به تخلف گرانفروشی اپراتورهای تلفن همراه، طبق روال پروانه، اخطار دومی برای اپراتورهای متخلف صادر شده و در صورت ادامه تخلف، کاهش مدت پروانه اعمال خواهد شد.