به نظر می رسد دلار آمریکا نمی‌تواند ذخیره‌ای مطمئن برای کشورها باشد و روز به روز از نقش آن در بین کشورهای دیگر کاسته می‌شود، از این رو کشورهای مختلف میل به افزایش ذخیره طلا پیدا کرده اند.
براساس اعلام وزیر اقتصاد پرداخت وام بدون ضامن در بانک‌های دولتی آغاز شده است و صحبت‌های معاون وزیر اقتصاد حاکی از آن است که شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی و ... می‌توانند از شعبات بانکی که حقوق دریافت می‌کنند، تنها با یک نامه کسر از حقوق 50 میلیون تومان بدون ضامن وام بگیرند.
احیای کارخانه‌های تعطیل شده و راه اندازی خطوط تولید و بازگشت کارخانه های راکد به چرخه تولید از جمله اقدامات در اولویت وزارت کار در دولت سیزدهم است.
بیت‌کوین برای اولین بار از 25 جولای برای چهارمین روز متوالی، به سطح زیر 35 هزار دلار رسید و گفته میشود با نزدیک‌شدن به تصمیم سیاست ژانویه فدرال‌ رزرو به کانال زیر 30000 دلار نیز خواهد رسید.
وزیر ارتباطات گفت: درصورتی که نمایندگان محترم مجلس با بودجه پیش بینی شده برای سال 1401 موافقت کنند تا پایان 1401 همه روستاهای بالای 20 خانوار را به شبکه ملی اینترنت متصل می کنیم.
امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 225 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید12 میلیون و 280 هزار تومان است.
اگر دولت درآمد حاصل از فروش نفت و گاز را به جای خرید دارایی‌های سرمایه‌ای صرف هزینه‌های جاری کند، می‌تواند بخشی از کسری بودجه را بدون انتشار اوراق تامین کند.
واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق در صندوق صنم با نماد «صنم» از فردا چهارم بهمن‌ماه به مدت 5 روز کاری در بازار بازار معاملات ثانویه ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تکلیف پرداخت وام‌های زیر 100 میلیون تومان بدون ضامن به بانک‌های زیر مجموعه وزارت اقتصاد خبر داد.
نرخ اجاره بها در دی ماه امسال با افزایش 4.6 درصد نسبت به ماه گذشته رتبه سوم بیشترین افزایش ماهیانه قیمت را در بین کالاها و خدمات به خود اختصاص داد و آمار کماکان از بی تاثیری تعیین سقف مجاز برای رشد اجاره بها حکایت دارد؛ از طرف دیگر وزارت راه و شهرسازی تحلیل کرده که افزایش قیمت مسکن با تأخیر منجر به افزایش قیمت رهن و اجاره می‌شود.