380 میلیارد تومان اوراق بدهی دولت در حراج هفته منتهی به 8 مهر ماه به بانک‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی فروخته شد.
ایسنا/مرکزی
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت افت 23هزار واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و 492هزار واحد قرار گرفت.
در حالی که ارزش دلار از بالاترین رقم 2 ماه اخیر پایین تر آمده و سرمایه گذاران منتظر اولین مناظره انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ و همچنین تحولات مربوط به بسته محرک مالی جدید دولت آمریکا هستند، قیمت طلا امروز اندکی افزایش داشت.
درحالی که قیمت مصوب تخم مرغ در بازار با نرخ مصوب آن متفاوت است، کارگروه تنظیم بازار قیمت جدیدی برای تخم مرغ شناسنامه دار تعیین کرد که در صورت عدم رعایت این نرخ توسط کارخانه های بسته بندی، این محصول در بازار 4 نرخی خواهد شد.
امروز سهامداران شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، پتروشیمی فناوران و بانک خاورمیانه در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و پتروشیمی مارون بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، به علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.
خانوارها با افزایش اخیر قیمت مسکن، باید 80 تا 100 سال درآمد خود را پس انداز کنند تا بتوانند یک واحد مسکونی 50 متری در تهران خریداری کنند.
رییس سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر موجودی کالاهای اساسی در بنادر کشور که البته عمده آن در بندر امام خمینی (ره) است، به حدود سه میلیون تن می‌رسد و باید کاری کنیم که تخلیه و بارگیری آن به استان‌های کشور سرعت بیشتری پیدا کند.
حق الزحمه کمیسیون مشاوران املاک تهران 50 درصد کاهش یافت.