بانک مرکزی اعلام کرد: در راستای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی عمومی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را به روزرسانی و منتشر کرده است.
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز، چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 در معاملات بازار آزاد تهران به 6 میلیون و 495 هزار تومان رسید.
قزوین- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با وجود تونل بزرگ بادی در تاکستان ظرفیت 2500 مگاوات انرژی تجدید پذیر در استان قزوین وجود دارد که می تواند به بهره برداری برسد.
شرکت هواپیماسازی ایرباس امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که درپی شیوع کرونا و کاهش شدید تقاضا برای مسافرت های هوایی با کاهش 49 درصدی سود خود در سه ماه اول سال جاری میلادی مواجه شده است.
تعداد 34 میلیون سهم شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان، امروز(چهارشنبه) به‌عنوان سومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی "غگیلا" در فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت 12507 ریال کشف قیمت شد.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد 32هزار و 141هزار واحدی، از ارتفاع 878هزار واحد گذر کرد.
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به شایعه‌ای از نوع تحریم تنها بازار زنده ایران تا وقتی که مسئولین جنبه قدرت و پُست را ندارند.
بازار امروز را با توجه به رویداد افزوده شدن سهامداران سهام عدالت به جامعه بازار سرمایه، می‌توانیم پر حجم و با افزایش تحرکات سهامداران ارزیابی کنیم.
کارگران مشمول قانون کار 11 اردیبهشت سال جاری به مناسبت روز جهانی کارگر مانند سال‌های گذشته تعطیل هستند.