وزیر نفت با بیان این که در هیچ‌کدام از نیروگاه‌های استان‌های البرز، تهران، قم و اصفهان مازوت مصرف نمی‌شود گفت: می‌گویند مازوت تهران را خفه کرده است اصلا در نیروگاه‌های اطراف تهران مازوت مصرف نمی‌شود.
ایسنا/آذربایجان شرقی
قیمت نفت در معاملات امروز، دوشنبه که اولین روز معاملاتی سال جدید میلادی است، با امید به توزیع واکسن کرونا و بازگشت تقاضای نفت جهش کرد.
الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی سال‌هاست در رفت و آمد است و حتی امسال برخی از آزادراه‌هایی که با این سیستم افتتاح شده‌ بودند با وجود مخالفت وزیر راه، عوارضی‌ها را به خود دیدند اما این بار با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به نظر می‌رسد این مسئله جدی‌تر از گذشته دنبال شده و قرار است تا پایان امسال باجه‌های عوارضی‌ از همه آزادراه‌های کشور جمع شود و دوربین‌ها جای آن‌ها را بگیرد.
سازمان ملل در گزارشی رشد اقتصادی جهان عرب را در دو سناریو خوش بینانه و بدبینانه بررسی کرد.
اهواز- در پی وقوع حادثه در دستگاه حفاری 46 فتح و جان باختن یکی از کارکنان عملیاتی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران دستور بررسی دقیق علت حادثه را صادر کرد.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از تهیه طرح کاهش خسارت های سرمازدگی و تگرگ با استفاده از فناوری های نوین مکانیزاسیون کشاورزی خبر داد.
رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به تسهیل در روند واردات و تامین و توزیع نهاده دامی عشایر، از تدارک تامین 500 هزار تن کنسانتره و نهاده برای دام عشایری خبر داد.
افزایش مصرف گاز بخش خانگی در حالی به عنوان علت اصلی خاموشی‌ها و تشدید آلودگی هوا در تهران معرفی می شود که انتطار می رفت نهادهای ذی ربط برای کنترل مصرف اقداماتی را از پیش تدبیر کنند.
از این پس تمام چک‌های صادره توسط بانک‌ها «کد یکتا» خواهند داشت.