رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این دغدغه وجود دارد که کسری بودجه در پایان سال حدود 250 تا 300 هزار میلیارد تومان باشد و باید برای این کسری تمهیداتی اندیشید.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از واریز سهمیه بنزین شهریور 1400 از ساعت 24 امشب خبر داد.
سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران، و وزش باد شدید در 13 استان تا آخر هفته نسبت به وقوع سیلاب و برخورد صاعقه در 8 استان هشدار صادر کرد.
میزان تولید کنسانتره آهن 10 شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن طی 4 ماهه نخست سال 1400، بیش از 6 درصد افزایش یافت و از مرز 17 میلیون تن عبور کرد.
اصلاح عملکردها و صورت های مالی برای شرکت های خودروسازی یک ضرورت است. شرکت ها باید به این امر آگاه بوده و دارایی‌هایی که در راستای زنجیره فعالیت آنها نیست را در شرایط مساعد بازار به فروش برسانند.
مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک‌ و شهرک‌های صنعتی ایران از راه اندازی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور خبر داد.
تغییر عملیات بازارگردانی شرکت ها و انجام آن با هدف افزایش نقدشوندگی، تحدید نوسانات و کاهش اختلاف قیمت سفارش های خرید و فروش انجام شده است که به طور حتم می تواند در وضعیت فعلی بازار سهام , مفید باشد.
بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدم از امروز در مجلس آغاز می شود و کارشناسان آینده بازار سرمایه را در گروی چند موضوع مهم از جمله وضعیت کسری بودجه، آینده برجام، رفع قیمت گذاری دستوری، نرخ ارز و ... می‌دانند.
طرح دولت برای تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی باید از مدت‌ها قبل آماده، به بوته سنجش و نقد گذاشته، فرصت‌ها و ضعف‌ها و تهدیدهای آن احصاء شده باشد.
برنامه خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از تاریخ 30 مرداد تا 5 شهریورماه منتشر شد.