مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به عملکرد 10 ماهه اول سال 1398 گفت: میزان تولید میعانات گازی در 10 ماهه اول سال جاری رشد پنج درصدی داشته است.
شاخص بورس با رشد 2908 واحدی در پایان معاملات روز جاری به 461 هزار و 988 واحد رسید و برای اولین بار وارد کانال 461 هزار واحدی شد.
مصرف بالای گاز در بخش خانگی که منجر به محدودیت شدید در تخصیص گاز به نیروگاه ها شد با عدم تامین کافی سوخت مایع برای نیروگاهها همراه شده و به قطعی پراکنده برق انجامید.
سخنگوی صنعت برق با تقدیر از هم‌وطنانی که در کاهش مصرف برق و گاز همکاری کردند و تشکر از هماهنگی خوب شرکت‌های ملی گاز و نفت ایران با صنعت برق، از برطرف شدن بخش عمده‌ای از خاموشی های ناشی از محدودیت سوخت نیروگاه ها خبر داد.
نرخ تورم آلمان پس از سه ماه کاهش سرانجام صعودی شد.
به طور متوسط هر ایرانی در هر سال 187 دلار برای خوردگی هزینه می‌کند که 15 درصد این رقم در حوزه نفت و گاز است. به عبارت دیگر 3 تا 4 میلیارد دلار در صنعت نفت و گاز صرف خوردگی می‌شود.
نرخ خرید:13550 تومان نرخ فروش: 13950 تومان
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال در پایان معاملات روز گذشته با 98 سنت معادل 1.74 درصد افزایش به 57 دلار و 32 سنت رسید.
تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در بازار طلا به دلیل نگرانی از تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا سبب شد تا قیمت طلا در روز جمعه به بالاتربن رقم بیش از یک هفته گذشته برسد و رشد هفتگی 0.8 درصدی را تجربه کند.
سازمان هواشناسی توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی کشاورزی را تا 27 بهمن ماه منتشر کرد.