گروهی از محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر آنکه موفق به طراحی و ساخت بانک خازنی و تابلوهای فشار ضعیف ومتوسط و همچنین احداث نیروگاه‌های دیزلی شدند، توانستند با همکاری شرکت‌های جهانی در سطح خاورمیانه فعالیت‌های خود را توسعه دهند.
یکی از شرکت‌های فناور با ارائه خدماتی در زمینه ارزیابی زیست سازگاری تجهیزات پزشکی توانست ملزومات کرونایی ساخته شده از سوی شرکت‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد.
نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی می گوید در حال حاضر تنها 30 درصد کارگران ساختمانی مشغول کار هستند و کرونا باعث شده تا بخش اعظمی از کارگران ساختمانی به لحاظ کاری و معیشتی دچار مشکل شوند.
شرکت آمریکایی اپل قرار است جدیدترین مدل‌های رایانه مک که در ساخت آنها از پردازنده های ARM استفاده شده است را طی مراسمی در 10 نوامبر (20 آبان) رونمایی کند.
بیشتر شاخص های بورسی جهان سبزپوش شدند.
در حالی 31 درصد بانک‌ها از بخشنامه بانک مرکزی در خصوص افشا اطلاعات صورت‌های مالی تخطی کرده‌اند که تاکنون مسئولان بانک مرکزی نسبت به این موضوع واکنش خاصی در رسانه‌ها نشان نداده‌اند.
عملیات بازارگردانی سهام 35 شرکت در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه ژانویه با یک دلار و 16 سنت معادل 3.1 درصد کاهش به 36 دلار و 78 سنت رسید.
با رفع محدودیت اجباری تولید از سوی دولت آلبرتا و رشد تقاضا برای نفت سنگین، تولیدکنندگان کانادایی نفت بیشتری تولید می کنند تا دشوارترین سال در چند دهه اخیر را با عملکرد بهتری به پایان ببرند.