سخنگوی صنعت برق گفت: در زمان قرنطینه، الگوی مصرف برق در روزهای هفته شبیه به الگوی مصرف در روزهای تعطیل آخر هفته شد و مصرف برق خانگی در اکثر کشورها افزایش یافت.
نحوه «توسعه و افزایش تعداد لاین‌های الکترونیکی اخذ عوارض در آزادراهها» و «اعمال تخفیف برای خودروهای عمومی» تشریح شد.
وزیر نفت کویت از کشف دو ذخیره جدید نفتی در این کشور خبر داد.
بورس کالا در واکنش به ابلاغیه امروز وزارت صمت درباره قیمت گذاری دستوری فولادی، اعلام کرد از این ابلاغیه تبعیت نخواهد کرد و موضوع جهت تصمیم گیری به شورای عالی بورس ارجاع می‌شود.
مدیرعامل بورس کالا از دسترسی 100 هزار کشاورز به بازار با ابزار گواهی سپرده کالایی خبر داد و گفت: امروز شاهد تکمیل زنجیره ابزارهای مالی بورس کالا برای معاملات حوزه کشاورزی هستیم.
در حالی که قطر و عربستان پس از 4 سال، امروز به پرواز ممنوعی آسمان های یکدیگر پایان داده اند، وبسایت «فلایت رادار 24 » کوچ پرندگان قطری به آسمان کشورهای منطقه را به تصویر کشیده است.
در پی طرح مسئله افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی از سوی برخی نمایندگان مجلس، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی معتقد است که هیچ ایرلاین داخلی بلیت پروازهای داخلی خود را بالاتر از نرخ مصوب نفروخته و اگر سایتی گرانفروشی می‌کند باید با آن برخورد شود.
از آخرین باری که جک ما در یک رویداد عمومی دیده شد دو ماه می گذرد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در بازار سرمایه شرکت‌های حقوقی نباید همچون مردم عادی عمل کنند که یک سهام را خریداری کرده و نوسانات ایجاد کرده و پس از مدتی سهام های خود را خارج کرده و مشکلات ایجاد کنند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ١4٠٠ گفت که با مصوبه این کمیسیون در مورد حذف ارز 4٢٠٠ تومانی از محاسبات بودجه، جلوی ارز رانتی گرفته می‌شود.