مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: از شنبه 16 مردادماه سال جاری واکسیناسیون سراسری دریانوردان ایرانی علیه ویروس کرونا، آغاز می‌شود.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، جمعه افت کرد.
واردات نفت خام و محصولات پالایشی آمریکا از روسیه 23 درصد در ماه مه افزایش یافته و 844 هزار بشکه در روز رسیده است. به این ترتیب روسیه در رتبه دوم در بین صادرکنندگان نفت به آمریکا قرار می‌گیرد.
شرکت آرامکوی عربستان قیمت فروش رسمی نفت سبک عرب برای مشتریان آسیایی خود را 30 سنت در هر بشکه افزایش داده و 3 دلار بالاتر از شاخص دوبی/عمان به فروش می‌رساند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنجشنبه 14 مرداد 1400 در بازار آزاد تهران به 11 میلیون و 310 هزار تومان رسید.
نتیجه تحقیقات آماری از این حکایت دارد که افراد 15 تا 29 ساله حداقل 11 ساعت و 30 دقیقه از زمان شبانه‌روز خود را صرف رسیدگی و مراقبت از خود می‌کنند.
نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک 2021 برای دومین سال پیاپی به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر کووید-19 و شیوع گسترده سویه دلتا لغو شد.
در نیم ساعت مانده به آغاز مراسم تحلیف حجت الاسلام رئیسی، پروازهای فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی (ره)، پیام، آزادی و قزوین متوقف شد.
رئیس مرکز تنظیم مقررات پایانه‌های فروشگاهی سامانه مؤدیان سازمان مالیاتی، گفت: ثبت نام مؤدیان در سامانه پایانه‌های فروشگاهی، اول مهر به پایان می‌رسد.
قیمت جهانی طلا در حالی افت کرد که ارزش دلار پس از این که یکی از مقامات ارشد فدرال‌رزرو از احتمال جلو انداختن موعد افزایش نرخ بهره آمریکا خبر داد، تقویت شد.