قیمت نفت برنت در معاملات روز گذشته با افزایش 10 دلاری همراه شد، به نظر می رسد اظهارات دونالد ترامپ در اکانت توئیترش، معاملات این کالا را رونق داد.
مدیرعامل پتروشیمی فجر گفت: در پایان اسفند ماه سال گذشته، سود خالص این شرکت 734 میلیارد تومان بوده که این رقم حاکی از افزایش 24 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به سال مالی 96 است.
طبق نخستین گزارش مرکز ماهر از رصد بانک‌های اطلاعاتی، 36 پایگاه داده فاقد احراز هویت شناسایی‌ و مشخصات و اطلاعات آنها تحلیل شده است و مالکان این پایگاه‌های داده موظفند در اسرع وقت نسبت به از دسترس خارج کردن آن‌ها اقدام کنند، در غیر این صورت به مراجع قضایی جهت پی‌گیری بعدی معرفی خواهند شد.
بیش از 27 هزار مشارکت‌کننده طی هفت روز معاملاتی با خرید اوراق گواهی نیکوکاری در پویش مردمی بازار سرمایه علیه کرونا شرکت کرده و تا کنون در مجموع مبلغ 152 میلیارد و 994 میلیون و 980 هزار ریال از طریق این اوراق جمع‌آوری شده است.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای از تعلیق تمام پروازهای این شرکت به کشور آلمان خبر داد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 1.9 درصد کاهش به 1635 دلار و 80 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 2.94 درصد معادل 88 سنت کاهش به 29 دلار و 6 سنت رسید.
فعالیت کارخانه‌ها در ماه میلادی گذشته که شیوع پاندمی ویروس کرونا فعالیت اقتصادی را فلج کرد، بی سروصدا در سراسر نقاط جهان سقوط کرد.
ایرلند بیشترین نسبت بدهی خارجی به تولید ناخالص داخلی جهان را دارد.
وال استریت در پایان معاملات چهارشنبه، در حالی که نگرانی‌ها در مورد تعطیلی طولانی‌تر اقتصاد آمریکا به علت شیوع کرونا تشدید شده ، در اولین روز از سه ماهه دوم با یک سقوط سنگین روبرو شد.