رئیس سازمان برنامه با اشاره به استخدام 10 هزار نفر از پرسنل شرکتی و قراردادی کادر درمان در وزارت بهداشت، گفت: ماهانه فوق العاده ویژه کرونا را از اول مهر ماه پرداخت می‌کنیم.
دبیر ستاد تنظیم بازار از ترخیص 80 هزار تن برنج تا پایان مرداد ماه از گمرکات خبرداد و گفت: ارز این میزان برنج از سوی بانک مرکزی تأمین شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه تا چهار ماهه اول امسال معادل 13 هزار و 700 میلیارد تومان عرضه اولیه در بازار سرمایه صورت گرفته است، از وارد شدن 50 شرکت خصوصی به بورس تا پایان سال جاری خبر داد.
قرار است خودروهای سری 5 و ایکس وان بی ام و هیبریدی شوند.
برای نخستین بار در طول شش ماه اخیر نرخ بیکاری در سومین اقتصاد بزرگ جهان کاهشی شده است؛ به گونه ای که طبق اعلام وزارت ارتباطات و امور داخلی، نرخ بیکاری در ژاپن تا پایان ماه ژوئن با 0.1 درصد کاهش نسبت به ماه قبل به 2.8 درصد رسیده است.
نتایج یک پژوهش نشان داد؛ برای کاهش حوادث سقوط از ارتفاع در پروژه‌های ساختمانی باید به عوامل محیطی و فردی بیشترین توجه را داشت. همچنین توجه به ارتقاء فرهنگ ایمنی کارکنان و کاهش سطح استرس شغلی آن‌ها، در برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت می‌تواند در کاهش این حوادث موثر باشد.
نایب رییس مجلس گفت: عرضه خانه‌های خالی نه تنها جریان عرضه مسکن را از رکود خارج می کند، بلکه سبب می شود تخفیف در اجاره بها نیز اتفاق بیفتد.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد 49هزار واحدی در ارتفاع 2‌میلیون و 11هزار واحد قرار گرفت.
رییس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: امسال برای نخستین بار تولید فولاد از 30 میلیون تن عبور می کند و این در حالیست که صنعت فولاد 200 هزار شغل مستقیم در کشور ایجاد کرده است.
مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران طی صدور اطلاعیه های مجزا، از پذیرش تیرآهن فولادی، شمش روی، قیر و عایق رطوبتی چهار شرکت در بازار اصلی این بورس خبر داد.