بیشترین جذب سرمایه توسط صندوق تجربه ایرانیان به مبلغ 1.843 میلیارد ریال و پس از آن توسط صندوق آرمان سپهر آشنا به مبلغ 240 میلیارد ریال صورت گرفته است.
شاخص‌های قاره سبز در معاملات امروز نیز ریزشی بودند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه مشترک به تمام دستگاه‌های اجرایی، دستورالعمل به‌کار‌گیری و استخدام نیروی انسانی را ابلاغ کردند.
خط لوله انتقال گاز ایران به ترکیه در دوازدهم فروردین ماه از سوی نیروهای پ. ک. ک در نزدیکی مرز ایران منفجر و جریان گاز به ترکیه از ایران قطع شد و علی رغم اینکه کشور ترکیه در حل مشکل به وجود آمده تاخیر داشت، سرانجام روز گذشته گاز ایران به ترکیه رسید.
قیمت نفت در معاملات روز پنج‌شنبه در واکنش به ثبت بیشترین آمار روزانه ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و وضع محدودیت‌ها در کالیفرنیا که نگرانی‌ها نسبت به آسیب دیدن تقاضا را برانگیخت، با کاهش روبرو شد.
سازمان بورس اعلام کرد: دامنه نوسان روزانه صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله سهامی و مختلط در بورس تهران از روز دوشنبه 16 تیرماه 1399 به 10 درصد کاهش می‌یابد.
قیمت طلا در معاملات روز پنج‌شنبه بازار جهانی تحت تاثیر انتشار آمار اقتصادی مثبت در آمریکا و نتایج امیدوارکننده آزمایش یک واکسن کووید 19 که تقاضا برای دارایی‌های امن را ضعیف کرد، با کاهش روبرو شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: برنامه پیش فروش محصول پروژه K132 با موعد تحویل بهمن امسال، به زودی اعلام خواهد شد.
در حالی که انتشار آمارهای امیدوارکننده از اقتصاد آمریکا و خبرهای مثبت از ساختن واکسن کرونا موجب احیای امیدهابرای ترمیم سریع اقتصادی شده و به تقاضا برای خرید طلا لطمه زده است، قیمت طلا روز پنجشنبه شاهد کاهش بود.