سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کاهش 1.9 درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده های کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز شنبه 12 مهر ماه 1399 در صرافی های بانکی به 28 هزار و 750 تومان رسید.
در حالیکه برخی مسئولان فرودگاهی از لغو هفتگی برخی پروازهای داخلی توسط ایرلاین های مختلف خبر داده اند، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش پروازهای داخلی توسط ایرلاین های مختلف خبر داد و گفت: به زودی پروازهای بجنورد – عشق آباد برقرار خواهد شد.
قیمت نفت روز جمعه در واکنش به خبر ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کووید 19 و نگرانیهای صنعت از افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان و آسیب دیدن بیشتر تقاضا، افت چشمگیری پیدا کرد و برای دومین هفته متوالی کاهش یافت.
آمریکا بیش از هر کشور دیگری در جهان میلیاردر دارد.
صادرات نفت ونزوئلا ماه میلادی گذشته که مشتریان از ضرب الاجل آمریکا برای پایان تجارت با کاراکاس استفاده کرده و محموله های بیشتری خریداری کردند، به بالاترین میزان در پنج ماه اخیر افزایش یافت.
روند کاهشی نرخ بیکاری آمریکا باز هم ادامه یافت که خبر خوبی برای ترامپ محسوب می شود.
با خبر ابتلای ترامپ به کووید19 قیمت جهانی طلا به عنوان سرمایه امن تقویت شد با این وجود رشد ارزش دلار باعث شد افزایش قیمت طلا محدود شود.
نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان می دهد که تحلیلگران بازار و سرمایه گذاران در پی بهبود اخیر قیمت طلا، به افزایش قیمت این فلز ارزشمند در معاملات هفته جاری خوش بین شده اند.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بیش از 33 هزار نفر از متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن تا پایان روز هشتم مهرماه موفق به دریافت این وام شدند.