قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی در پی رشد بازده اوراق خزانه و قوی تر شدن دلار آمریکا، به پایین ترین حد در هشت سال و نیم گذشته نزول کرد.
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز سه شنبه ١٢ اسفند 1399 اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 21 ارز کاهش و 12 ارز افزایش یافت.
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز سه‌شنبه ١٢ اسفند ١٣٩٩ با رشد ١٨٩5 واحدی به یک میلیون و ١٨٣ هزار و 5٠٠ واحد رسید.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه قیمت گندم در جلسه هفته آینده شورای قیمت گذاری محصولات استراتژیک بررسی و نهایی می شود، گفت:پیشنهاد ما برای قیمت خرید گندم 5300 تا 5500 تومان است.
اینستاگرام سرویس لایو ویدیویی خود را توسعه بخشید تا برای سازندگان محتوا آزادی بیشتری برای همکاری در ویدیوها فراهم کند.
سهام آمریکا در معاملات دیشب، دوشنبه (بامداد سه‌شنبه به وقت تهران)، با جهش بزرگی همراه شده و بهترین روز معاملاتی وال‌استریت از ماه ژوئن تا کنون را به ثبت رساند.
قیمت نفت خام در معاملات امروز، سه‌شنبه، تحت تأثیر نگرانی از افزایش تولید اوپک سقوط سنگین دیشب خود را ادامه داد.
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، سه‌شنبه، ابتدا تحت تاثیر افت سود اوراق قرضه آمریکا رشد کرد اما در ادامه نتوانست این سود را حفظ کند.
معاون اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: بر اساس قانون شورای عالی مبارزه با پولشویی و مصوبه هیئت دولت در سال 98 مبادله رمز ارزها در کشور ممنوع است.
با وجود آنکه متوسط قیمت خانه در پایتخت به متری 28.3 میلیون تومان رسیده و در محله های میانی و شمالی تهران کف قیمت واحدهای مسکونی حدود یک میلیارد تومان است در برخی محله های جنوبی مثل خاورشهر، تقی آباد، علائین، دولت خواه و عباس آباد (منطقه20) می توان با حدود 500 میلیون تومان خانه دار شد.