وزیر نیرو با اشاره به نقش بهای منابع انرژی اعم از آب و برق در سبد هزینه‌های خانوار گفت: به همکارانم توصیه کرده‌ام اگر چنانچه با تاخیر در پرداخت بهای آب و برق مواجه می‌شوند حداکثر همراهی را با مشترکان داشته باشند.
سنگاپور اعلام کرد از فردا مانع ورود مسافرانی که در 14 روز گذشته سابقه سفر به ایران، ایتالیا و کره جنوبی را دارند، خواهد شد.
رییس جامعه هتلداران ایران در نامه‌ای به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کمبود مواد ضدعفونی‌کننده در مراکز اقامتی خبر داد و درخواست اختصاص سهمیه ویژه کرد.
مردم آمریکا با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، به خرید مواد غذایی با عمر ماندگاری بالا و ذخیره سازی در خانه روی آورده‌اند.
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز سه‌شنبه 13 اسفند 98 در صرافی‌های بانکی، به 15380 تومان رسید.
بررسی‌های میدانی حاکی از آن است طی دو هفته اخیر که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و تعداد معاملات پایین آمده، قیمت‌ها در بازار مسکن افزایش نیافته اما کاهش محسوسی هم نداشته است.
هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای 18 عیار 592 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 5 میلیون و 890 هزار تومان و قیمت دلار 15 هزار و 390 تومان است.
به دنبال تقویت احتمال کاهش نرخ بهره توسط بانک های مرکزی جهان جهت مقابله با تبعات منفی شیوع ویروس کرونا، قیمت طلا روز سه شنبه شاهد افزایش بود.
بر اساس اعلام مدیریت توسعه بازار مشتقه ساعت خاتمه جلسه معاملاتی گواهی سپرده کالایی، صندوق های کالایی و قراردادهای آتی و اختیار معامله تغییر می کند.