شاخص کل بورس تهران با افت ۴۴۰ واحدی در پایان معاملات امروز، وارد کانال ۱۵۹ هزار واحدی شد.
بازار سکه و ارز هفته جاری را با کاهش قابل توجه قیمت نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته آغاز کردند. درحالی که قیمت سکه در بازار کاهشی حدود ۱۵۰ هزار تومان را نسبت به چهارشنبه گذشته تجربه می‌کند، قیمت فروش دلار نیز بیش از ۶۵۰ تومان کاهش را به ثبت رساند.
تورم تولیدکننده محصولات مرغداری‌های صنعتی کشور در پاییز امسال نسبت به پاییز سال گذشته ۷۰.۲۸ درصد افزایش داشته که بیشترین میزان افزایش مربوط به استان‌های گیلان و چهار محال و بختیاری است.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: امسال با عرضه های پرحجم زعفران در بورس کالا، شاهد حرکت قیمت ها به سمت واقعی شدن، حمایت از کشاورزان و به تازگی مبنا قرار گرفتن بخشی از معاملات زعفران در اروپا براساس نرخ های بورس ایران بوده ایم که این یک اتفاق مثبت برای صنعت زعفران ماست.
براساس گزارش مرکز آمار ایران استان همدان در کاهش نرخ بیکاری در ۹ ماهه امسال آمار تک رقمی ۷.۳ را به دست آورد و در جایگاه دوم در کشور قرار گرفت.
عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که برای رفع التهاب در قیمت کالاهای اساسی باید طرح کارت خرید کالاهای اساسی اجرایی شود گفت: درخصوص تامین کالاهای اساسی آنچه دولت از آن غفلت کرده است تهیه ی سیستمی قوی و برنامه ای منسجم است.
یکی از رسانه‌های آلمان از ثبت رسمی کانال مالی به منظور تبادلات بازرگانی میان اروپا با ایران خبر داده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ترانزیت ایران در ۱۰ ماه نخست امسال ۹۰۰ میلیون دلار بود که تراز مثبتی را نشان می دهد.
شرکت فولاد مبارکه اصفهان توانست مجوز افزایش ۷۳درصدی سرمایه را دریافت کند.
گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که مازاد تراز تجارت خارجی کشور تا پایان دی ماه امسال به ۶۷۸ میلیون دلار رسید.