برخلاف شاخص های آمریکایی، شاخص های بورسی مهم اروپا یکدست قرمز شدند.
با گذشت 4.5 ماه از سال و حدود دو ماه از نامه وزیر کار به دولت درباره افزایش حق مسکن کارگران، گفته می شود این ردیف مزدی قرار است پیش از پایان یافتن مرداد ماه در دولت تصویب شود.
بیشتر شاخص های مهم بورسی در جهان سبزپوش شدند.
پیام رسان واتساپ قابلیت جدیدی را اضافه کرده که به کاربرانش اجازه می دهد به صحت سنجی پیامهای فوروارد شده به آنها بپردازند.
به نظر می‌رسد که همچنان گروه بانکی پربیننده‌ترین و پرمعامله‌ترین گروه بازار باشد.
جدیدترین گزارش ها از بازار سکه، ارز و طلا از کاهش نسبی قیمت سکه باوجود تداوم مانور بازار در محدوده بالای یازده میلیون تومان حکایت می کند. در جریان معاملات امروز بازار ارز هم نرخ فروش دلار و یورو باز هم افزایش داشته است.
وزیر کار با اشاره به اینکه در صورت تامین منابع وام 10میلیونی کرونا به شغل خبرنگاری پرداخت می شود گفت:قانون نیازمند اصلاح است.سنوات خبرنگاران بعد از جابه جایی از یک مجموعه به مجموعه دیگر نباید صفر شود.
وزیر کار از مقدمات تدوین لایحه حمایت از خبرنگاران خبر داد و گفت: با همکاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به عنوان اقدام دولت در حمایت از جامعه خبری کشور لایحه حمایت از خبرنگاران را به منظور حفظ امنیت شغلی خبرنگاران تقدیم مجلس می کنیم.
در حالی که نگرانی ها در مورد تبعات اقتصادی شیوع گسترده ویروس کرونا موجب خنثی شدن تاثیر کاهشی ترمیم ارزش دلار در بازار طلا شده است، قیمت فلز زرد امروز با اندکی کاهش در نزدیکی بالاترین رقم های ثبت شده در روز سه شنبه باقی ماند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 33 سنت معادل 0.75 درصد کاهش به 43 دلار و 82 سنت رسید.