وزیر تعاون گفت: شیوع بیماری کرونا در جهان 500 میلیون نفر را فقیر کرده است. خط فقر در ایران نیز با ورود این بیماری افزایش پیدا کرد.
مدیرکل دفتر گواهینامه های پرسنل هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز مرکز آموزش از راه دوره خلبانی برای اولین بار در کشور خبر داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: بر اساس توصیه مقامات بهداشتی همه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که بسته های بهداشتی از جمله ماسک را در اختیار مسافران قرار دهند و همه مسافران موظفند به منزله ورود به هواپیما و در طول پرواز از آن استفاده کنند.
قیمت نفت در اویل معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر خوش بینی به بهبود تقاضا برای سوخت پس از آغاز کاهش محدودیتهای قرنطینه در برخی از ایالتهای آمریکا و کشورهای اروپایی و آسیایی، به روند افزایشی روز گذشته ادامه داد و صعود کرد.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه سالانه 900 تا 950 هزار مسکن نیاز سالانه کشور است، گفت: سالانه 600 هزار مسکن کمبود داریم.
نرخ تورم ترکیه به 10.94 درصد کاهش یافت.
نرخ تورم کره جنوبی به 0.1 درصد رسید.
اقتصاد کانادا در ماه فوریه نتوانست رشدی را به ثبت برساند.
یک مقام مسئول درباره نحوه احراز هویت در سامانه سجام گفت: پس از صحت سنجی مدارک شناسایی، در گام آخر از کاربر خواسته می‌شود تا با یک فیلم سلفی جمله‌ای که در سامانه ظاهر می‌شود را بخواند.