به دنبال شیوع ویروس کرونا، جزیره کیش که تا همین چند روز پیش روال معمول خود را طی می‌کرد نیز اقدام به ایجاد محدودیت‌هایی کرده است؛ تعطیلی نمازهای جمعه و جماعت، محدود شدن ساعت کار رستوران‌ها، تعطیلی رنت کارها و تعطیلی مقطعی ادارات و بانک‌های دولتی و خصوصی از جمله آنهاست.
از آنجاکه سازمان بورس و اوراق بهادار ورود تازه‌واردها را به بورس مشروط به گذران دوره آموزش و قبولی در آزمون کرده و پس از آن کد معاملاتی متقاضیان را برای خرید و فروش فعال می‌کند، یک اقتصاددان این اقدام را در جهت ارتقای سواد مالی مثبت ارزیابی و البته تاکید کرد که مسئولان این سازمان نباید اجازه دهند ورود به بورس انحصاری شود و باید سعی کنند که این طرح با شفافیت عملی شود.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مسافران پروازهای خارجی پنج ساعت قبل در فرودگاه حضور یابند.
طبق اعلام مجموعه بانکی کشور، مشتریان باید برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تا حد امکان کارهای بانکی خود را به صورت غیرحضوری از طریق اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک انجام دهند.
آمارهای بانک مرکزی از افزایش 27 درصدی مانده سپرده‌ها و 22.3 درصدی مانده تسهیلات بانکی در پایان آبان 98 نسبت به مقطع مشابه سال قبل حکایت دارد.
هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای 18 عیار 602 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 5 میلیون و 930 هزار تومان و قیمت دلار 15 هزار و 430 تومان است.
نرخ بهره در آمریکا 0.5 درصد کاهش یافت.
قیمت طلا پس از افزایش سه درصدی که روز گذشته در واکنش به اقدام بانک مرکزی آمریکا در کاهش نرخ‌های بهره داشت، در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی به روند افزایشی خود ادامه داد.
طبق اعلام گمرک جمهوری اسلامی، سود بازرگانی واردات الکل و ماسک تا پایان اردیبهشت‌ماه 1399، صفر اعلام شده است.
جدیدترین اخبار منتشر شده حاکی از آن است که گوگل قصد دارد کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود را تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا لغو اعلام کند.