از روز گذشته اعلام شد که محدودیت‌های جدید برای کنترل شیوع ویروس کرونا در تهران به مدت یک هفته اعمال خواهد شد، اما بسیاری از محدودیت‌هایی که روز گذشته منتشر شد از اول تیرماه اعلام شده بود، اما به نظر می‌رسد عزم جدی برای اجرای آن‌ها وجود ندارد، چراکه مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که این مصوبات در موارد زیادی رعایت نمی‌شود و شاید اجرای آن‌ها نیازمند ضمانت اجرایی قوی‌تری باشد.
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت که در شش ماهه نخست امسال 111 هزار و 337 فقره گزارش و شکایت مردمی درخصوص کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها دریافت شده که بیشترین شکایت‌های دریافتی در بخش کالا مربوط به انواع نان، میوه و سبزی و در بخش خدمات مربوط به نرخ تعمیر خودروهای سبک و کافی نت وبر اساس نوع تخلف مربوط به گرانفروشی و عدم درج قیمت است.
نتایج اولیه نظرسنجی از بیمه بیکاری که توسط موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی منتشر شد، نشان می دهد بیش از 60درصد بیکاران «سرپرست‌خانوار»هستند و 58.4 درصد متقاضیان بیمه بیکاری مستأجر هستند.
قیمت سکه تحت تاثیر کاهش قیمت دلار ، در بازار آزاد تهران با 200 هزار تومان کاهش نسبت به معاملات پیش از ظهر، به ١٣ میلیون و 600 هزار تومان رسید.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی از اجرای 2 هزار و 345 مورد خدمات تخصصی فنی و ویژه حفاری در نیمه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی خبر داد.
وزیر کار گفت: موضوع بخشودگی جرایم تامین اجتماعی بخش خصوصی را از طریق معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، در جلسات سران سه‌قوا برای دستیابی به یک مصوبه اجرایی مورد پیگیری قرار خواهم داد.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تا پایان امسال، مشکلی در تأمین لاستیک و برخی اقلام ضروری ناوگان عمومی جاده‌ای با ارز 4200 تومانی، نداریم.
به گفته رییس کمیسیون فاوای اتاق ایران احراز هویت مسئله‌ای است که همواره در کسب‌وکارهای فیزیکی وجود داشته و با دستورالعمل ساماندهی بسترها و فروشگاه‌های اینترنتی قرار است که مسئله دستورالعمل در کسب‌وکارهای آنلاین هم وارد شود.
ثبت نام مرحله چهارم فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا آغاز می شود.