شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز دوشنبه 3 خرداد 1400 با افت 3693 واحدی به یک میلیون و 104 هزار و 221 واحد رسید.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز دوشنبه 3 خرداد 1400 اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 22 ارز کاهش و 13 ارز افزایش یافت. همچنین نرخ 11 ارز هم بدون تغییر باقی ماند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد افزایش به 1883 دلار و 21 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه جولای امروز با 32 سنت معادل نیم درصد افزایش به 66 دلار و 76 سنت رسید.
امروز دوشنبه سوم خرداد ماه، انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی عرضه می‌شود.
بازار جهانی در هفته‌ای که گذشت برای سرمایه‌هایی که به سمت پناهگاه امن طلا رفتند خوشایند بود و در دیگر بازارها شاهد نزول نسبی قیمت‌ها بودیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: برق مراکز حساس درمانی و بیمارستان‌ها به طور مستمر تامین و تحت هیچ شرایطی قطع نخواهد شد.
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکین گفت: مشترکان نگران دریافت خسارات برقی خود که به دلیل قطع و وصل برق پیش آمده نباشند چراکه به راحتی می توانند درخواست خود را در سامانه درج کنند و قطعا پیگیری خواهد شد.
باطری لپ تاپم 7 دقیقه دیگر تمام می‌شود؛ پس باید سریع بنویسم. برق نیست!
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با برنامه مشخص و برای اصلاح حکمرانی اقتصادی وارد شدم و اگر کاندیدایی قصد کنار رفتن به نفع من را داشته باشد از آن استقبال می‌کنم.