قیمت نفت که در روزهای اخیر با نگرانی از تقاضا سقوط کرده بود، در معاملات امروز، جمعه، به دنبال اعلام این که بسته شدن کانال سوئز ممکن است چندین هفته طول بکشد بیش از 4 درصد جهش کرد.
لالی- امام جمعه شهرستان لالی گفت: اغلب جاده های این شهرستان فاقد کیفیت لازم هستند و این امر خانواده های زیادی را به دلیل بروز تصادف، عزادار کرده است.
معاون وزارت راه و شهرسازی گفت: از این پس و با اجرایی شدن قانون مالیات‌های مستقیم؛ نگهداری ملک به عنوان سرمایه، غیر اقتصادی است.
طبق اعلام بانک مرکزی در 10 ماه اول سال گذشته بالغ بر 66 میلیارد و 190 میلیون تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 22.9 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: در خواست افزایش تسهیلات مسکن روستایی را به هیئت دولت ارائه کرده ایم چرا که با افزایش نرخ تورم این میزان وام جوابگوی متقاضیان برای ساخت نیست.
حدود دو سوم کل میلیاردرهای جهان در سال 2020 موفق شدند ثروت خود را بیشتر کنند.
رئیس‌کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی به تشریح اولویت‌های بانک مرکزی برای تحقق شعار سال 1400 و اجرای عملی بیانات رهبر معظم انقلاب در ایام نوروز پرداخت.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران می‌گوید لااقل در ماه‌های ابتدایی سال جاری نیز احتمالا تعلیق اقتصادی و نبود بستر تصمیم گیری قطعی ادامه خواهد داشت.
رئیس کل گمرک گفت: سال گذشته در مجموع 145 میلیون و 700 هزار تن کالا به ارزش 73 میلیارد دلار از مبادی کشور صادر و وارد شده است.
مدیر کل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: «وزارت صمت» متولی تامین لوازم مورد نیاز از جمله روغن، لاستیک و قطعات یدکی ناوگان حمل ونقل عمومی و جاده‌ای است.