بازارهای جهانی در معاملات روز دوشنبه با روند افزایشی همراه شدند.
رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: بازارگردانی در بورس با حرکت شرکت های معدنی آغاز شد؛ این گروه با هدف متعادل شدن بازار سرمایه، در اختصاص اعتبار به صندوق بازارگردانی مشارکت داشتند.
گزارش های رسمی از این حکایت دارد که قیمت برنج وارداتی 109 درصد نسبت به شهریور ماه پارسال گران شده است.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز دوشنبه 14 مهرماه میزبان عرضه 2 هزار و 40 تن مس مفتول و 80 تن سیم و مفتول مسی است.
در پایان سال آبی 99-98 میزان ذخایر آب در مخزن سدهای کشور به 27 میلیارد و 390 میلیون مترمکعب رسیده است.
به دنبال اظهارات خوش بینانه پزشکان معالج دونالد ترامپ در خصوص احتمال مرخص شدن وی از بیمارستان در روز دوشنبه و در حالی که تنها چند روز از اعلام مثبت شدن خبر ابتلای وی به کرونا می گذرد، قیمت نفت امروز بیش از یک درصد افزایش یافت.
در حالی که سرمایه گذاران در جستجوی خبرهایی دقیق تر در مورد وضعیت جسمانی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از ابتلای وی به ویروس کرونا هستند، قیمت طلا روز دوشنبه شاهد اندکی کاهش بود.
کارشناس آب‌های سطحی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: در سال آبی 99- 98، گیلان با 1256 میلی‌متر بارندگی پربارش‌ترین و یزد با 110 میلی‌متر بارندگی، کم‌بارش‌ترین استان‌های کشور بودند.
تولید نفت لیبی تا 295 هزار بشکه در روز پس از اعلام آتش بس در جنگ داخلی این کشور و باز شدن تاسیسات انرژی آن افزایش یافته است.
گزارش های رسمی از این حکایت دارد که قیمت کره از ابتدای سال تا نرخ مصوب 8000 تومانی اخیر، رشد بیش از 3400 تومانی داشته و این کالا در شهریورماه تا 12 درصد افزایش قیمت داشته است.