با هدف حمایت از برنامه احیا و توسعه مرغ بومی نژاد آرین، تسهیلاتی با نرخ ترجیحی به مرغداران پرداخت می‌ شود.
در حالی که براساس رای کیفری صادر شده برای مشتریان رامک‌خودرو در عدم تحویل خودروهای تیوولی که از سال‌های 1396 و 1397 همچنان باقی‌مانده‌اند و علیرغم قطعی بودن قراردادها در دو نوبت درخواست مابه‌التفاوت کرده است؛ برای بار سوم شرط تحویل خودروها را واریز مبلغ دیگر کرده است.
از روز یکشنبه 05/19/ 99، با معامله نماد شرکت سرمایه گذاری استانی خراسان جنوبی، معاملات این شرکت ها در بورس تهران آغاز می شود.
یک کارشناس گاز گفت:برای استفاده از LPG به عنوان سوخت خودرو (اتوگاز)، می توان این طرح به گونه ای اجرایی شود که باعث جلوگیری از گسترش استفاده از  CNG در کشور نشود.
قیمت جهانی طلا رکورد تاریخی جدیدی ثبت کرد و حرکت به سوی ثبت نهمین هفته رشد متوالی خود را آغاز کرد.
شرکت تاکسی اینترنتی اوبر Uber از ضرر 1.8 میلیارد دلاری خود در سه ماهه اخیر خبر داد چرا که بیماری همه گیر کرونا باعث سقوط درآمد این شرکت شده است.
وزیر دارایی فلسطین قراردادی برای دریافت 30 میلیون دلار از بانک جهانی برای کمک به شهروندان آسیب دیده فلسطین از همه‌گیری ویروس کرونا، بسته است.
قیمت سبد نفتی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) دیروز (پنج‌شنبه، 16 مردادماه) اندکی کاهش یافت.
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد، طی بخشنامه ای، بانک های دولتی را موظف کرد، اطلاع رسانی لازم را در مورد پذیرش سهام عدالت به عنوان وثیقه صدور کارت اعتباری انجام دهند.