درحالیکه طبق قانون مالیات‌های مستقیم از ابتدای مهر ماه امسال، فعالان حوزه درمان به نصب و استفاده از سامانه فروش ملزم شدند و جریمه دو درصدی درآمد در صورت تمرد از این قانون برایشان درنظر گرفته شد، گویا چندان این جریمه کارساز نبوده که پزشکان نسبت به متصل شدن به این سامانه ترغیب نشده‌اند، چرا که طبق آخرین اعلام سازمان مالیاتی، طی چهار ماه اخیر و تاکنون فقط 43 درصد پزشکان در سامانه پایانه فروشگاهی ثبت‌نام کرده‌اند و 57 درصد باقی مانده فقط تا 21 روز دیگر فرصت دارند که متصل یا جریمه شوند!
دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با امضای لایحه قانونی پیمان تجاری جدید با کانادا و مکزیک، تلاش دارد روی پیروزی سیاست تجاری خود در طول روند استیضاحش مانور دهد.
روزها و هفته‌های سردی در پیش داریم که اگر هر نفر یک لامپ اضافه را خاموش کرده و با پوشیدن لباس مناسب، دمای وسایل گرمایشی منزل خود را در سطح دمای رفاه (18 تا 22 درجه) نگه دارد، مشکلی در تأمین گاز و برق نخواهیم داشت.
شرکت‌های آمریکایی بزرگ متعددی که سرمایه‌گذاری‌های چشمگیری در چین دارند، خود را برای ضرر احتمالی از گسترش ویروس مرگبار ووهان آماده می‌کنند.
قیمت بیت کوین به بیش از 9 هزار دلار رسید ولی ویروس کرونا تنها عامل تاثیر گذار بر آن نیست.
تویوتاموتورز به دنبال شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین، کارخانه‌های خود را در این کشور تعطیل کرد.
سرانه مصرف آب هر مشترک تهرانی 350 مترمکعب در سال است که اگر قیمت تمام شده آب را در هر متر مکعب به‌طور میانگین 600 تومان در نظر بگیریم، هر تهرانی در طول یک‌سال به‌طور متوسط 210 هزار تومان هزینه آب پرداخت می‌کند.
یک عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار با اشاره به پایین بودن سهم دستمزد در قیمت تمام شده تولید می‌گوید: در کشورهای دیگر اگر نیروی کار تامین باشد و کارفرما دغدغه‌های او را مهم بداند، تولید با کیفیت و قابل رقابت با استانداردهای جهانی عرضه می‌شود.
نرخ بیکاری فرانسه به پایین ترین سطح خود از سال 2013 رسید.
سومین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 سه شنبه 8 بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.