هشت پرواز فرودگاه مهرآباد امروز به دلیل شرایط جوی مقاصد پروازی کنسل شد.
قیمت خودرو در سال 98 کاهش نخواهد یافت
سازمان هواپیمایی کشوری از مهلت 5روزه به 5 ایرلاین بهره‌بردار هواپیماهای فوکر100 برای انجام چک‌های مربوطه به مشکل ارابه‌های فرود این نوع هواپیما خبر داد.
راهکار اصلی برای ساماندهی بازار مسکن و مقابله با دلال بازی در این عرصه، راه اندازی بورس مسکن است، تا از این طریق سرمایه ها جذب و در عرصه ساخت و ساز مسکن هزینه شود.
اواخر سال 1396 قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن حدود 67 هزار تومان بود که اواخر سال گذشته به 54 هزار تومان کاهش یافت اما این کاهش قیمت برای خریداران خانه اثرگذاری چندانی نداشت، چراکه قیمت مسکن حدودا دو برابر شد و مقدار وام مسکن تغییر نکرد.
بخش ساختمان به عنوان حوزه‌ای که 33 درصد از حجم اقتصاد را در بر می‌گیرد و با 134 بخش رابطه پیشین و پسین دارد بنا به اذعان کارشناسان، از ظرفیت بالایی برای تحقق شعار سال 1398 برخوردار است.
برای سفر زمینی به جزیره قشم باید خودرو سواری شخصی را در لندینگ کرافت قرار داد و هزینه‌ای حدود 75 هزار تومان برای آن در نظر گرفت.
از اول فوریه ارزش روپیه از 71 واحد در برابر دلار بالا رفته که بالاترین حد از ماه اوت تا حالا بوده است.
با توجه به آنکه سال گذشته فیس‌بوک گرفتار دردسر و رسوایی بزرگی شد، بسیاری از کارشناسان بارها اپلیکیشن های مختلفی را که برای فیس بوک جاسوسی کرده اند، معرفی کردند.