معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه به اندازه کافی در فروشگاه های کشور شکر وجود دارد گفت: قیمت بسته های 900 گرمی شکر 4 هزار و بسته های 1 کیلویی آن 4 هزار و 200 تومان است و مردم قیمت های بالاتر از این مبالغ را به عنوان گران فروشی به 124 اطلاع دهند.
نتایج یک پژوهش از اثر فعالیت‌های مالی غیربانکی نظیر «بازار سرمایه»، «املاک»، «بیمه» و «بنگاهداری» بر کفایت سرمایه 108 بانک کشورهای در حال توسعه نشان می‌دهد اصرار بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات اثر منفی بر نسبت کفایت سرمایه آنها خواهد داشت
جزییات افزایش حقوق و دستمزد در سال 1398
معاملات قرارداد اختیار معامله زعفران صبح امروز به شکل رسمی عملیاتی شد.
در شرایطی که قیمت ماهی نسبت به سال گذشته حدود دو برابر و در برخی موارد بیشتر از آن شده و مردم قدرت خرید این محصول پروتئینی را ندارند، مدیر بازار اتحادیه ماهیان سردآبی معتقد است که قیمت انواع ماهی مانند دیگر محصولات کشاورزی و غذایی افزایش یافته و در این میان تولیدکنندگان تقصیری ندارند.
پیش‌فروش نوروزی بلیت اتوبوس به صورت حضوری و غیرحضوری از امروز (یکشنبه) آغاز شد.
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها 12 هزار و 916 تومان تعیین شد.
بانک مرکزی قیمت ارزهای دولتی امروز یکشنبه 12 اسفند ماه را منتشر و اعلام کرد: قیمت 47 ارز نسبت به روز قبل ثابت مانده است.
قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها، 13 هزار و 300 تومان تعیین شده است.
مدیرعامل بانک سپه طی اطلاعیه‌ای آمادگی کامل بانک سپه برای انجام مطلوب ماموریت‌های محوله و اجرای فرایندهای ادغام بانک‌های مذکور در نخستین بانک ایرانی را اعلام کرد.