کارگران بخش نفت و گاز در 2020 نسبت به سال قبل احساس امنیت کمتری در مورد شغلشان داشتند چون درآمد یک‌سوم از آنها در بحبوحه سقوط قیمت و تقاضا برای نفت بسیار کاهش یافته است.
صندوق سرمایه گذاری طلا با پشتوانه شمش طلا با هدف تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای بخش معدن و صنایع معدنی در بورس کالا در بهمن ماه تاسیس می‌شود.
در حالی که وعده‌های واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هر سه ماه یکبار تمدید می‌شود، وزیر ورزش و جوانان در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفته سرخابی‌ها در دروازه شورای پذیرش بورس هستند.
شمار کاربران پیام رسان تلگرام در سه روز گذشته در پی انتقاد از تغییرات جدید حریم خصوصی در واتس‌اپ، بیش از 25 میلیون نفر افزایش یافت و از مرز 500 میلیون نفر عبور کرد.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد تولید نفت آمریکا در سال 2021 به میزان 190 هزار بشکه در روز کاهش پیدا کرده و به 11.1 میلیون بشکه در روز می رسد.
شرکت مشاوره پترولجستیک اعلام کرد نرخ پایبندی اوپک پلاس به توافق کاهش تولید نفت در دسامبر به 75 درصد کاهش یافت که پایینترین نرخ از زمان آغاز اجرای این توافق در ماه مه سال 2020 بود.
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی در پی انتشار آماری که کاهش بیش از حد انتظار ذخایر آمریکا را نشان داد، بیش از یک درصد صعود کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه موافقت کردند.
ریزش سنگین بورس که از مردادماه آغاز شده درحالی همچنان ادامه دارد که انتظار سهامداران، حمایت دولت از بازار سرمایه بود نه اینکه بازهم با ناهماهنگی‌ها باعث ریزش بیشتر شاخص بورس شود.
ایران خودرو در یازدهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات خود،‌ 3 محصول را با موعد تحویل 90 روز عرضه می‌کند.