یک نماینده مجلس یکی از دلایل گرانی برنج را تعلل در ترخیص این کالا در گمرک دانست و گفت: البته با کمک های گمرک و سازمان استاندارد، این موضوع تا حدودی برطرف شد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی‌ گفت: موضوع سهیه بندی بنزین فعلاً متوقف است و قرار است که این موضوع در جلسه مشترک مجلس و دولت مورد بررسی قرار گیرد.
در این گزارش به معرفی مختصری بر همه شرکت‌های سازنده موبایل مختلفی که پیشتر اعلام کرده بودند به معرفی و عرضه گوشی هوشمند مجهز به شبکه اینترنت 5G اقدام می‌کنند، خواهیم پرداخت.
قیمت برنج در بازار در آستانه ماه رمضان افزایش یافته و به قیمت کیلویی 20 تا بیش از 24 هزار تومان رسیده است.
در حالی رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد، کاهش قیمت گوشت مرغ را ناشی از توزیع نهاده از سوی دولت می‌داند که رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران این استان نظر دیگری دارد.
هیچکس در جهان نمی‌خواهد که برای افزایش فروش خود به دنبال روش‌هایی برود که حوصله اش را سر ببرد. به همین منظور در این مقاله به چندین راه برای افزایش فروش اشاره می‌کنیم که هم مفید و در عین حال جالب هم هستند.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال با افت 2.2 دلاری به 72 دلار و 15 سنت رسید.
شروع سال 1398 بار دیگر با افزایش تورم در دهک‌های مختلف همراه بود و حدود چهار درصد بر میزان تورم در دهک اول تا دهم افزوده شده است.
عرضه نفت در بورس به عنوان راهکاری برای متنوع‌سازی روش‌های فروش نفت و کم اثر کردن تحریم‌ها طراحی شده که با استمرار عرضه، به نظر می‌رسد بتواند فشار تحریم‌ها را کاهش دهد.
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران با بیان اینکه هنوز کشورهای هدف صادرات تخم مرغ مشخص نیست، گفت: قیمت تمام شده تولید تخم مرغ بزودی از سوی وزارت جهاد اعلام می‌شود.