سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از 3 بار تعویق غیرمنتظره نمایشگاه الکامپ، این نمایشگاه 10 الی 13 مرداد طبق تقویم سالانه نمایشگاهی برگزار می شود.
یک شرکت غذایی به عنوان سومین عرضه اولیه شرکت بورس تهران به زودی راهی بازار سرمایه می‌شود.
تعداد 135 میلیون سهم شرکت فولاد شاهرود در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه و کشف قیمت شد.
معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای جزییات ثبت‌نام مجدد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را در سامانه طرح‌های حمایتی تشریح کرد.
شاخص کل بورس تهران امروز (سه‌شنبه، 14 تیرماه) و برای سومین روز متوالی در هفته جاری به روند صعودی خود ادامه داد و با سه هزار و 912 ‌واحد افزایش در ارتفاع یک ‌میلیون و 511‌ هزار واحدی قرار گرفت.
وزارت راه و شهرسازی در پی انتشار محتواهایی مبنی بر دریافت مبالغی برای «تخلیه واحد تحت اجاره مستاجر» اعلام کرد: هرگونه تهدید مستاجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی و یا دستور تخلیه جرم است.
سخنگوی صنعت آب کشور گفت: ورودی به مخازن در سال آبی جاری 27.95 میلیارد مترمکعب رسیده که نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته 4 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
بلومبرگ در گزارشی مدعی شد ایران با افزایش تخفیف نفت خود برای رقابت با روسیه در بازار چین، در ماه های می و ژوئن روزانه 700 هزار بشکه به این کشور فروخته است.
با وجود 24 میلیارد و 830 میلیون مترمکعب ذخیره آب در سدهای کشور، درحال حاضر حدود 49 درصد ظرفیت مخازن سدها پُر و حدود 51 درصد این ظرفیت خالی است.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، گفت:‌ هدف اصلی در نظام مالیاتی رعایت عدالت و انصاف است و سازمان بنا ندارد به هر ترتیبی مالیات وصول و پول ناحق وارد خزانه دولت کند.