شرکت فولکس واگن یک پیشنهاد 7.5 میلیارد یورویی (9.2 میلیارد دلاری) برای لامبورگینی دریافت کرده است، اما اعلام کرد که این برند فروشی نیست.
در پی خاموش کردن مراکز استخراج مجاز رمزارز، شرکت توانیر اطلاعیه ای صادر کرد و در آن به رمزارزهای غیر مجاز هشدار جدی داد.
قیمت طلا در معاملات امروز، سه‌شنبه، تحت تاثیر بیانیه فدرال‌رزرو که نگرانی از تورم را کاهش داد افت کرد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد کاهش به 1879 دلار و 2 سنت رسید.
در مرکز شهر تهران هفت منطقه قرار گرفته که گرانترین خانه‌های این محدوده در جنوب منطقه 2 شامل محله‌هایی همچون ستارخان، گیشا، صادقیه، مرزداران و طرشت است و ارزانترین واحدهای مسکونی در منطقه 12 قرار دارد که محله‌های بهارستان، پامنار، سنگلج، قیام، دروازه شمیران و خراسان در آن واقع شده‌اند.
امروز چهارم خرداد، نمادهای معاملاتی پنج شرکت متوقف شدند.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 11 ارز کاهش و 26 ارز افزایش یافت. همچنین نرخ 9 ارز هم بدون تغییر باقی ماند.
وزیر نیرو ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل قطعی های برق اخیر گفت: برخی پروژه های نیروگاه های برقآبی به دلیل توقف فاینانس متوقف شد.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه قیمت شیرخام فردا در جلسه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان بررسی می شود، از آزادسازی نرخ سبوس خبر داد.
در سال گذشته سه میلیارد دلار و در دو ماه ابتدایی امسال 770 میلیون دلار برای واردات اقلام اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأمین ارز انجام شده است.