مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه نبود یک زبان مشترک تعریف کالا در بین گمرک و صمت، روزنه‌ای برای ورود قاچاق به وجود آورده است، گفت: برخی دستگاه‌ها از دریافت اطلاعات آنلاین سامانه جامع گمرک رضایت ندارند.
ذخایر بین المللی روسیه 5.1 میلیارد دلار معادل 0.9 درصد از 25 سپتامبر تا دوم اکتبر افزایش یافته‌اند. بانک مرکزی روسیه اعلام کرد دلیل این افزایش، بالا رفتن نرخ برابری روبل و قیمت بالاتر طلا بوده‌است.
مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو)، از برنامه همکاری با امداد خودروی ایران برای ارسال،‌ تحویل و نصب قطعات آپشن بر روی خودرو به صورت سیار خبر داد.
در جریان نوسان اخیر در بازار تخم مرغ، این کالا جزو آن دسته از اقلام خوراکی قرار گرفته که بیشترین افزایش قیمت را نسبت به پارسال دارد، تخم مرغ بیش از 72 درصد نسبت به شهریور سال گذشته گران شده است.
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، اثر منفی ویروس کرونا بر شاخصهای نیروی کار کشور در فصل تابستان در قیاس با فصل بهار تا حدی تعدیل شده است.
شاخص های مهم بورسی در آمریکا با ریزش های سنگین مواجه شدند.
عربستان سعودی قیمت فروش نفت به مقصد آسیا را اندکی افزایش داد که نخستین نشانه از بهبود بازار فیزیکی پس از یک ماه و نیم ضعف و سقوط حاشیه سود پالایش است.
ارزش واقعی سهام عدالت نسبت به حدود دو هفته پیش کاهشی بوده است. اتفاقی که هرچند نوسانات بازار سرمایه در آن بی تاثیر نیست اما توقف برخی نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت به دلیل افزایش سرمایه نیز دخیل است.
طرح ایران LNG یکی از طرح هایی است که به گفته کارشناسان مطالعه فنی درستی نداشته و با وجود 2.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری همچنان زیر آفتاب مانده و خاک می خورد.