قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز یکشنبه 7 مهر 98 در صرافی‌های بانکی برای خرید به 11350 تومان و برای فروش به 11450 تومان رسید.
شورای عالی اشتغال که می تواند در اوضاع نامناسب بازار کار و بیکاری روز افزون، تصمیمات راهبردی برای اشتغالزایی بگیرد، ماه هاست که تشکیل نشده است.
امروز در بازار تهران قیمت طلای 18 عیار 408 هزار و 900 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی 4 میلیون و 25 هزار تومان ارزش گذاری شده است.
تجارت جهانی در هفت ماه نخست سال 2019 تحت تاثیر تشدید ابهامات سیاسی و جنگ تجاری آمریکا و چین که به روند صادرات لطمه زد، با رشد منفی روبرو شد.
شرکت آرامکوی سعودی سرگرم برنامه‌ریزی برای اعلام رسمی آغاز عرضه اولیه عمومی سهام این شرکت در ماه آینده است.
دولت فرانسه بیشتر از هر دولت دیگری در اروپا خرج می‌کند.
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز(4 مهر 98) اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 24 ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز گذشته کاهش و قیمت 10 واحد پولی دیگر افزایش یافت.
درحالی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سیم‌کارت‌های مزاحم ارسال‌کننده‌ پیامک تبلیغاتی را مسدود می‌کند، این آمار در یک ماه گذشته ثابت مانده است.
سرپرست نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران گفت: قیمت آرد نانوایی های دولتی و آزاد تغیری نکرده است و دلیل افزایش یا اصلاح نرخ نان، افزایش قیمت آب ، برق، دستمزدها و سایر هزینه های سربار واحدهای نانوایی است.
مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل وزارت کار، از آزادی تمام کارگران بازداشت شده هپکو خبر داد.