میزان تسهیلات اعطایی قرض الحسنه بانک ملت نسبت به کل تسهیلات اعطایی سهم ناچیزی دارد و حتی حجم درآمدی این بانک از محل ارائه تسهیلات، سه برابر تسهیلات اختصاص یافته برای قرض الحسنه است.
دولت، مشوق‌ها، تسهیلات و اراضی خود را برای رونق دهی به بخش مسکن در سال 1399 در نظر گرفته که اختصاص 4500 میلیارد تومان منابع حاصل از درآمدهای وزارت راه و شهرسازی به بخش‌های مختلف عمرانی از جمله این برنامه‌هاست.
شیوع ویروس کرونا برنامه های سفر را به چالش کشیده و موجب شده که نگرانی هایی برای سهمیه بنزین خودروها بعد از شش ماه به وجود آید که باید دید دولت چه تصمیمی برای حفظ سهمیه بنزین پس از فروردین ماه اتخاذ خواهد کرد.
عربستان سعودی در پی فروپاشی پیمان اوپک پلاس با روسیه، قصد دارد تولید نفت خود را از ماه میلادی آینده افزایش داده و به بالای 10 میلیون بشکه در روز برساند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام جاماندگان طرح اقدام ملی مسکن در 9 استان باقی مانده از جمله تهران و شهرهای جدید از صبح روز چهارشنبه 21 اسفندماه آغاز می شود.
یک مقام مسئول کارگری با بیان اینکه برابر قانون کار امکان گرفتن مرخصی کارگران در شرایط شیوع ویروس کرونا وجود دارد، گفت: بخش اعظمی از مشاغل کارگری یدی و حضوری و بیش از 90 درصد مشاغل در حوزه صنوف، خدماتی هستند به همین دلیل امکان تعطیلی یا کاهش ساعات کار آنها وجود ندارد.
سازمان هواشناسی در اطلاعیه‌ای از بارش برف و باران طی امروز و فردا در 8 استان و وزش باد شدید و گردوخاک 6 روزه در 3 استان خبر داد.
میانگین مصرف‌ بنزین کشور در 16 روز نخست اسفندماه 98 به حدود 72 میلیون لیتر رسید.
مجری طرح توسعه فاز 13 میدان گازی پارس جنوبی از نصب آخرین سکوی این طرح در خلیج فارس خبر داد.
بنیاد مستضعفان با درخواست شهرداری تهران، درپی شیوع ویروس کرونا هدیه یک میلیون تومانی به کارگران شهرداری و سازمان بهشت زهرا تقدیم کرد.