کارشناس بودجه مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: با اجرای شیوه پلکانی افزایش حقوق‌ها می‌توان با تحمیل هزینه کمتر به دولت، کمک بیشتری به اقشار ضعیف جامعه کرد و این به نفع دولت و ملت خواهد بود.
رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که پروتکل‌های سختگیرانه‌تری برای جلوگیری و پیشگیری از ورود امیکرون در نظر گرفته‌ایم که شامل ممنوعیت‌های پروازی، چک کردن کارت واکسن و تست PCR مسافران است اما برای پروازهای داخلی هنوز پروتکلی ابلاغ نشده است.
حرکت بازار سرمایه روی شیب نزول سرعت گرفته و مردم همچنان بازندگان اصلی اعتماد به این بازار هستند و با وجود آنکه مسئولان اخیرا وعده‌های مختلفی برای به تعادل رسیدن دادند، وضعیت بازار روز به روز حادتر می‌شود.
در آبان ماه امسال تعداد 101 هزار و 716 احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی از اصلاح 2 شرط ثبت‌نام در نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: سابقه سکونت در کلانشهرها 5 سال است و تغییر نمی‌کند.
نرخ گاز، نرخ عوارض، مالیات و حق بهره‌برداری از معادن و نرخ ارز از جمله چالش‌های سه‌گانه دولت در ارتباط با اعداد و ارقام مربوط به بودجه 1401 است.
بانک مرکزی نرخ رسمی 46 ارز را برای امروز (یکشنبه، 14 آذرماه 1400) اعلام کرد که بر اساس آن بهای 13 واحد پولی کاهش و قیمت 21 ارز افزایش یافت. همچنین نرخ 12 واحد پولی دیگر ثابت ماند.
وزیر دادگستری با اشاره به تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار، گفت: این کمیته هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد و امیداواریم در بازار تأثیرگذار باشد که البته تأثیری هم در نرخ مرغ و تخم مرغ داشته و قیمت‌ها تثبیت شده است.
نمایشگاه بین المللی اکسپوی دوبی از نهم مهرماه در شیخ نشین دوبی آغاز شده و تا شش ماه آینده در این شهر دایر است.
معاون وزیر صمت گفت: در آبان ماه امسال 15 هزار و 960 فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق ستاد خبری مستقر در سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان‌ها دریافت شده است.