نرخ برابری دلار امروز در حالی که خوش‌بینی در مورد واکسن کرونا با نگرانی‌هایی در مورد این که چگونه این دارو توزیع خواهد شد و با جهش تعداد مبتلایان جدید در آمریکا خنثی شد، افت کرد.
معاون فنی گمرک گفت: برای اولین بار، ظرف دو روز، بیش از یک میلیون و 100 هزار تن کالا اجازه ترخیص از گمرک گرفتند که این یک رکورد جدید است.
اهواز – با اعلام شرکت نیشکر هفت‌تپه، 15 کارگر اخراجی این شرکت با رایزنی‌های صورت گرفته به صورت مشروط به سر کار خود بازگشتند.
قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه در واکنش به آمار کاهش ذخایر نفت آمریکا و امیدواری به تولید یک واکسن موثر کووید 19 بیش از یک درصد صعود کرد.
با افزایش خریدهای الکترونیکی در روزهای شیوع کرونا، کاربران در فضای آنلاین لازم است نکات امنیتی را هنگام حضور در این فضا رعایت کنند و فریب تبلیغات اغواکننده فروش کالا در شبکه‌های اجتماعی را نخورند.
سخنگوی صنعت برق گفت: در طرح برق امید مشترکانی که ظرف ماه آتی مصرف خود را کاهش ندهند شامل 10 درصد افزایش تعرفه خواهند شد.
بر خلاف دونالد ترامپ، جو بایدن جزو طبقه بسیار ثروتمند آمریکا نیست.
همزمان با کاهش قیمت ارز نرخ پیشنهادی آپارتمان‌هایی که با قیمت‌های نامتعارف به بازار عرضه شده بود طی روزهای اخیر حدود 10 تا 15 درصد کاهش یافته و سایت های فروش ملک با افزایش عرضه مواجه شده‌اند.
یک کارشناس حوزه کار می گوید با توجه به آنکه بسیاری از مشاغل از کرونا آسیب دیده اند به جای تصمیم به تعطیلی، به افراد بیکار شده فرصت بازگشت به کار بدهیم و شرایط را برای رونق بازار فراهم کنیم.
جدیدترین نظرسنجی پلاتس نشان داد که تولید نفت اوپک پلاس در اکتبر 210 هزار بشکه در روز در مقایسه با سپتامبر افزایش یافت.