نمایندگان مجلس معتقدند که مدرس خیابانی مدیری با سابقه و مجرب اهل کار جهادی و نگاه ویژه به تولید و افزایش صادرات دارد و به همین دلیل نمایندگان مجلس به وی رای اعتماد خواهند داد.
امروز و فردا به ترتیب نماد "زملارد" در فرابورس و نماد "شبهساز" در بورس عرضه اولیه خواهند شد.
متوسط نرخ تورم چین در 12 ماه منتهی به ژوییه به 2.7 درصد افزایش یافت.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به تازگی از تهیه طرحی در مجلس به منظور تغییر در شیوه سهمیه بندی بنزین خبر داد که طبق اعلام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تا کنون این طرح مصوب و ابلاغ نشده است.
ارزش سهام شرکت اپل با ادامه روند صعودی اخیر، روز دوشنبه افزایش یافت و ارزش سرمایه بازار این شرکت به مرز تاریخی دو تریلیون دلار نزدیک شد.
دادگاهی در مسکو گوگل را به دلیل فیلتر نکردن محتوای ممنوع در روسیه 1.5 میلیون روبل معادل بیش از 20 هزار دلار جریمه کرد.
در حالی که بازار بورس خود را آماده ورود دومین صندوق ETF می‌کرد، هیئت واگذاری دیروز به یکباره از لغو واگذاری دارا دوم و تغییر شیوه واگذاری خبر داد و واکنش منفی سهامداران بورس را برانگیخت.
همزمان با تقویت ارزش دلار و در حالی که سرمایه گذاران روی طرح محرک مالی دولت آمریکا و اثرات افزایش تنش بین آمریکا و چین در آستانه مذاکرات تجاری مهم این هفته متمرکز شده اند قیمت طلا روز سه شنبه شاهد کاهش بود.
در حالی که احتمال به نتیجه رسیدن یک بسته محرک مالی جدید در آمریکا و ترمیم تقاضا برای نفت در آسیا موجب تقویت شاخص ها در بازار نفت شده قیمت نفت روز سه شنبه شاهد افزایش بود.
رفع مسائل مربوط به هسته شاید به مذاق برخی افراد شیرین نمی‌آید چرا که هسته بهانه دخالت به سازمان بورس و ناظر آن داده، ولی در نهایت اینکه هسته مشکلات بسیاری دارد کم کم مورد پذیرش قرار گرفته و لازم است دخالت‌ها کاهش یابد، چونکه بدبینی ایجاد شده، تاثیر منفی بر بورس خواهد داشت