معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: امسال با بهره‌برداری‌های جدید ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی ایران به 80 میلیون تن رسیده است.
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی علت گرانی خیار را سرمازدگی جالیزهای خیار در جیرفت کرمان عنوان کرد و همچنین خبر داد که از دو هفته آینده تولید به روال عادی باز می گردد و قیمت ها نیز کاهش می یابد.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: فرایند اعطای کارت اعتباری 2 بانک برای مشمولان سهام عدالت نهایی شده است که به زودی عملیاتی می شود.
ارزش بیت کوین 7 درصد در روز شنبه افزایش یافت و به 40658 دلار رسید. به این ترتیب، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به رکورد جدیدی رسیده است.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: این بانک در 9 ماهه 1399 بیش از 8هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.
یکی از جدیترین بحرانهای کمبود تراشه سالهای اخیر از بخش خودروسازی گسترده شده و به بخش تلفن هوشمند و کنسولهای بازی رسیده است.
با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تعیین ضوابط بهداشتی و مراقبتی برای مسافران ورودی از کشورهای پرخطر، باید دید آیا پروازهای مسافری از و به مقاصدی مانند انگلستان دوباره از سر گرفته خواهد شد؟
جک دورسی پیش از کمک به تاسیس توییتر و میلیاردر شدن، در فکر رها کردن صنعت فناوری و دنبال کردن خط کاری متفاوتی به عنوان طراح مد بود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران موافقت کردند.