ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیرعامل بانک مسکن در نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری اعلام کرد:طی 10 ماهه نخست سال جاری حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان بخش مسکن در سراسر کشور پرداخت شده است.
یارانه بهمن ماه پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع کولاک برف و سیلابی شدن مسیل‌ها و آب گرفتگی معابر طی امروز و فردا در برخی استان‌های کشور هشدار داد.
قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها 11 هزار و 478 تومان تعیین شد.
شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد 13 هزار و 515 تومان اعلام کرده‌اند.
وزیر راه و شهرسازی در نمایشگاه"مسکن,شهرسازی و بازآفرینی شهری" از استقبال 92 شرکت برای مشارکت در طرح بازآفرینی شهری به منظور نوسازی محله محور در کشور خبر داد.
ایزدی عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر تاکنون بالغ بر 81 درصد واحدهای مسکن مهر معادل یک میلیون 922 هزار و 628 واحد تعیین تکلیف شده ، به مرحله فروش اقساطی رسیده و کارت قسط خود را دریافت کرده اند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد در صورتی که تعهدات فعلی ایران در توافقنامه پاریس اجرایی شود ١٥ درصد از ارزش تولیدات صنعت نفت و گاز کشور کاسته خواهش شد.
مرکز پژوهش های مجلس در یک گزارش پیش بینی کرد که با اجرایی شدن عملیات افزایش سرمایه، نسبت کفایت سرمایه این بانک به 17 درصد خواهد رسید.
بانک عامل بخش مسکن، از بخشودگی سود تسهیلات 100 میلیون تومانی و کمتر، متعلق به قبل از سال ١٣٩٥، در صورت پرداخت یکجا و نقدی خبر داد.