زمان سفارش گیری پذیره نویسی سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد

  • 1400/12/15 11:29:22
  • 0 نظر
  • 244
  • منبع : سنا
  • کد خبر : 477849

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، امروز پذیره نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای مشارکت عموم مردم در افزایش سرمایه از طریق سلب حق تقدم دولت رقم می خورد.

مدیریت عملیات بازار فرابورس در این خصوص خبر داد: پذیره‌نویسی یک میلیارد و 236 میلیون و 99 هزار و 656 سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در نماد "استقلالح1" و یک میلیارد و 34 میلیون و 840 هزار و 567 سهم از سهام جدید شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در نماد "پرسپولیسح1" ناشی از سلب حق‌تقدم از امروز به روش ثبت سفارش در تابلو نارنجی بازار پایه آغاز می‌شود.

- دوره سفارش‌گیری از ساعت 9:30 تا 11:30 است.

- پذیره‌نویسی سهام جدید ناشی از سلب حق‌تقدم در افزایش سرمایه شرکت‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس در قیمت‌های 2,910 و 3,387 ریال انجام می‌شود.

- حداقل سهام قابل خریداری توسط کدهای معاملاتی حقیقی و حقوقی یک سهم و حداکثر سهام قابل خریداری در نماد "استقلالح1" تعداد 1,030 سهم و در نماد "پرسپولیسح1" تعداد 885 سهم است. کارگزاران باید امکان خرید با شرایط مذکور را در سامانه‌های بر خط ایجاد کنند.

- ارسال سفارش خرید از طریق دسترسی برخط، برخط گروهی و ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) مجاز است. همچنین ارسال سفارش‌ها از طریق پروتکل FIX امکان‌پذیر خواهد بود.

- متقاضیان تنها می‌توانند یک سفارش فعال در هر نماد در سامانه داشته باشند. ویرایش حجم یا حذف سفارش فقط در زمان تعیین شده توسط ناظر مجاز است و پس از پایان زمان پذیره‌نویسی امکان ویرایش یا حذف سفارش وجود نخواهد داشت.

- کارمزدهای پذیره‌نویسی سهام از خریداران و براساس ضوابط مصوب سازمان بورس اخذ می‌شود. لذا خریداران علاوه بر مبلغ خرید، مبلغ کارمزد پذیره‌نویسی را پرداخت می‌کنند.

- خرید سهام مورد پذیره‌نویسی با استفاده از کد خرید گروهی ممنوع است.

- عامل پذیره‌نویسی در نماد "استقلالح1"، شرکت کارگزاری بانک دی و در نماد "پرسپولیسح1"، شرکت کارگزاری بانک سامان است.

نظرات
  • 0 نظر