پرداخت سودهای سنواتی از طریق سامانه سجام به شفاف‌سازی و ایفای تعهدات شرکت‌ها در زمینه عدم رسوب منابع کمک زیادی کرده است.
قیمت نفت در معاملات روز گذشته، سه‌شنبه، برای سومین روز متوالی افزایش یافت؛ زیرا بعید به نظر می‌رسد تولیدکنندگان اصلی نفت همچون عربستان سعودی و امارات متحده عربی بتوانند تولید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. این در حالی است که دولت‌های غربی بر محدود کردن صادرات نفت روسیه به توافق رسیده‌اند؛ اقدامی که عرضه نفت را تنگ تر خواهد کرد.
عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی «قجام1»، «کیمیا1» و «رنیک1» به روش مبتنی بر حراج از روز شنبه 11 تیر ماه به مدت 12 ماه آغاز می‌شود.
سازمان امور مالیاتی در رابطه با مالیات‌ستانی از دستگاه‌های کارت‌خوان و در پاسخ به برخی مطالب منتشر شده در رسانه‌ها توضیحاتی ارائه داد و آن را مطابق نص صریح قانون مجلس دانست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه از تولید شناورهای مورد نیاز این نیرو در داخل خبر داد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کشتی ایرانی توقیف شده در یونان آزاد شده و برای دریافت محموله خود به سمت کشتی خارجی در حرکت است.
تبریز- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهروندان در مصرف آب صرفه جویی کنند، گفت: وضعیت آبی تبریز نگران کننده بوده و میزان مصرف و تولید آب شرب در این شهر برابر است.
با بخشنامه سازمان بورس، شرکت‌های بورسی ملزم به پرداخت سود سال‌های گذشته به حساب سهامداران سجامی شدند.
شاخص بورس در سه ماه نخست امسال طی 58 روز معاملاتی، با ثبت 172هزار و 382واحد افزایش، معادل 12.61 درصد رشد کرده است.
مدیریت بازارهای مالی شرکت بورس کالای ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده برنج با سررسید 1401 و مهلت تحویل کالا از انبار خبر داد.