قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 24 سنت معادل 0.22 درصد کاهش به 111 دلار و 39 سنت رسید.
جاماندگان سهام عدالت بر اساس قانون بودجه 1401 از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی هستند که تا کنون 4 میلیون نفر آن‌ها شناسایی شده اند و باید سهام عدالت در فاز اول، به این افراد اختصاص پیدا کند.
قیمت نفت در اوایل معاملات امروز، دوشنبه به دلیل افزایش نگرانی‌ها از رکود جهانی کاهش یافت؛ این در حالی است که عرضه نفت متاثر از بحبوحه کاهش تولید اوپک، ناآرامی‌ها در لیبی و تحریم‌ها علیه روسیه قرار گرفته است.
توضیحات رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در خصوص ممنوعیت فروش دلاری بلیط هواپیما به اتباع خارجی را مشاهده می کنید.
باوجود تعطیل شدن ادارات و مهدهای کودک تهران، فردا بانک‌ها و بورس تعطیل نیستند.
صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک‌ها موظف‌اند پس از تکمیل مدارک توسط متقاضی ظرف مدت حداکثر 10 روزکاری تسهیلات فرزندآوری و ازدواج را به حساب متقاضی واریز کنند.
دلار امروز در صرافی‌های بانکی به قیمت 27 هزار و 753 تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه 12 تیر 1401 در بازار آزاد تهران به 15 میلیون و 500 هزار تومان رسید.
سخنگوی صنعت برق گفت: روز گذشته در تهران بزرگ مصرف برق در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته حدود 200 تا 300 مگاوات بیش از الگوی تعیین‌شده برق مصرف شده که بیش از میزان پیش‌بینی و تدارک دیده‌شده است.
با وجود 25 میلیارد و 70 میلیون مترمکعب ذخیره آب در سدهای کشور، درحال حاضر حدود 50 درصد ظرفیت مخازن سدها پُر و حدود 50 درصد از این ظرفیت خالی است.