سخنگوی صنعت برق از تصویب ماده­ 20 طرح مانع زدایی از صنعت برق در مجلس خبر داد و گفت: بر اساس قانون­ از این پس هزینه نصب شمارشگرهای هوشمند (کنتور) در بخش خانگی دریافت نمی‌شود.
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که آخرین‌مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده دوره بهار 1401 را فردا یکشنبه 26 تیرماه است.
اهواز- معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات خوزستان گفت: صید ماهی حلوای سفید در همه صیدگاه‌های استان‌های خوزستان و بوشهر آزاد شده است.
در گزارش هفته ای که گذشت ضمن مرور اخبار و رویدادهای موثر بر بازار سهام به چگونگی وضعیت نماگرهای منتخب آن نیز پرداخته ایم.
دولت سیزدهم در طول یک سال گذشته با راه‌اندازی سامانه ملی اشتغال و کسب و کار کشور و چند اقدام مهم دیگر به دنبال ایجاد اشتغال پایدار است که بر این اساس توانسته است به 50 درصد وعده خود عمل کند.
بررسی‌های میدانی از وام ودیعه مسکن حاکی است ضریب نفوذ این تسهیلات بسیار پایین بوده و تنها 3 هزار مستأجر توانسته‌اند تا کنون این تسهیلات را دریافت کنند؛ چند بانک هم متقاضی جدید نمی‌پذیرند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.08 درصد افزایش به 1727 دلار و 43 سنت رسید.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 68 سنت معادل 0.7 درصد کاهش به 99 دلار و 72 سنت رسید.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در شرایطی که اختلاف قیمت به حد مشخصی رسید و نیاز بازار افزایش یافت، فروش کالا بهتر است از طریق بورس کالا انجام شود.
شورای عالی بورس با حضور وزیر صنعت تشکیل شد و با از سرگیری عرضه خودرو در بورس کالا موافقت کرد.