تنها در عرض یک ماه قیمت خانه در منطقه یک، هشت میلیون تومان معادل 34 درصد گران شد که تاثیر قابل توجهی بر معدل کل بازار مسکن در پایتخت ایجاد کرد؛ این در حالی است که در سایر مناطق، نوسانات قیمت طبیعی بود.
با پایین آمدن حجم معاملات، ارزش دلار اندکی افت کرد.
جاده چالوس؛ این جاده زیبا و نوستالژیک ایران برای خیلی از مسافران حکم زهری شیرین را دارد. یکی از پرترددترین جاده‌های کشور که با وجود زیبایی و خاطره‌انگیزی‌اش، خیلی وقت‌ها بزرگترین مانع برای رسیدن مسافران به مقصد محسوب می‌شود! جاده‌ای که در زمان‌ پیک سفر قفل می‌شود و در سایر اوقات هم به‌خاطر ساختار کوهستانی و پر پیچ و خمش، تصادف‌ها و تلفات زیادی را به چشم دیده است.
149 میلیون دلار وام بانک جهانی می‌توانست شبکه آب ‌و فاضلاب اهواز را دگرگون کند اما چنین نشد. حالا که صحبت از گم ‌شدن وام بانک جهانی می‌شود، سه سال فرصت تنفس این وام هم به پایان رسیده و احتمالا دولت در حال بازپرداخت قسط‌های وامی است که جز به ابهام و اما و اگر از آن صحبت نمی‌شود.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی سازمان امور مالیاتی میزان مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده سیگارهای داخلی و خارجی و همچنین انواع توتون و تنباکو را اعلام کرد. بر این اساس، برای سیگارهای وارداتی 92 درصد، سیگارهای تولید داخل 27 درصد، سیگارهای تولید مشترک 37 درصد و برای سیگارهای تولید داخل با نشان بین‌المللی 42 درصد انواع مالیات و عوارض لحاظ می‌شود که در اختیار وزارت بهداشت و ورزش قرار خواهد گرفت.
پس از اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق، این شائبه به وجود آمد که دولت با اجرای این طرح قصد افزایش تعرفه برق را دارد؛ از این رو به تازگی از سوی مسوولان این حوزه اعلام شده که اگر با ارائه دلایل کافی، اشتباه صنعت برق آشکار شود، مشترک تا یک‌سال از پرداخت قبض برق معاف خواهد شد.
اگرچه مسئولان می‌گویند مخاطب طرح ملی مسکن دهک‌های 4 تا 7 جامعه هستند اما مانده درآمد این دهک‌ها کفاف اقساط سنگین این طرح را نمی‌دهد و آنها به ندرت می‌توانند از این طرح برخوردار شوند.
کارشناسان و تحلیلگران خودرو به تازگی برآورد و اعلام کرده اند که سال آینده میلادی سال خودروهای الکتریکی خواهد بود.
با توجه به توافق مرحله اول قرارداد تجاری چین و آمریکا و کاهش بیشتر تولید ائتلاف اوپک+،قیمت نفت برای چهارمین هفته پیاپی افزایش یافته است.
استفاده از کارت سوخت راه‌ و روش خود را دارد که اگر به‌درستی اجرا نشود، ممکن است صاحب کارت را دچار خسارت کند؛ به همین دلیل بارها توصیه شده تا شهروندان نسبت به استفاده درست این کارت هوشیار باشند.