عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری از سکونت 30 درصد جمعیت شهری کشور در بافت های ناکارآمد خبر داد.
شاخص بورس تهران در دقایق ابتدایی معاملات امروز با 2500 واحد افزایش، مجددا به مدار صعودی بازگشت و در پایان معاملات در رقم 358 هزار و 842 واحد ایستاد.
مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور احقاق حقوق کاربران ایرانی در اینستاگرام، از صاحبان حساب‌ها و صفحات حذف شده در اینستاگرام تقاضا کرده است در پویش شکایت علیه این شبکه اجتماعی شرکت کنند.
مدیر بحران و ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه از روزها پایانی این هفته در برخی استان‌ها و محورهای مواصلاتی آن‌ها برف می‌بارد، تدابیر لازم برای کنترل و مدیریت شرایط اندیشیده شده و وضعیت قرمز را برای این مناطق اعلام خواهیم کرد.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به 1562 دلار و 81 سنت رسید.
شاخص بورس تهران در 30 دقیقه ابتدایی معاملات امروز با 2500 واحد افزایش به مدار صعودی بازگشت.
بورس تهران، معاملات امروز سه‌شنبه 17 دی 98 را با رشد 2341 واحدی آغاز کرد و با گذشت حدود 45 دقیقه از آغاز معاملات، شاخص به 368 هزار و 156 واحد رسیده است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید اجرای طرح "هر روستا یک محصول" را موجب سوق دادن روستاها به سمت اشتغالزایی دانست و حمایت از زنان سرپرست خانوار را از اولویتهای صندوق برشمرد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد تقریباً در هیچ یک از مناطق 22 گانه شهر تهران نمی‌توان با وام 240 میلیون تومانی اوراق که از سه‌شنبه 17 دی ماه قابل پرداخت است آپارتمان خریداری کرد، اما خرید آپارتمان قدیمی ساز از طریق تجمیع وام و نقدینگی حدود 150 میلیون تومانی قابل انجام است.
دبیر انجمن صنایع روغن نباتی ایران اعلام کرد که بیش از 85 درصد روغن‌های سویا در ایران تراریخته هستند و 90 درصد کشورهای دنیا نیز از محصولات تراریخته استفاده می‌کنند.