وزیر نفت گفت به دنبال گازسوز کردن موتورسیکلت‌ها و طراحی جایگاه‌های کوچک سی ان جی سیار و غیرسیار برای موتورسیکلت‌ها هستیم.
سالانه 30 میلیون مترمکعب آب در استان تهران به‌صورت غیرمجاز مورد استفاده قرار می‌گیرد که این انشعاب‌ها بیش‌تر در شهرهای پیرامون استان و در امور ساخت و سازهای غیرمجاز استفاده می‌شود.
به جز بورس آمریکا، روند معاملات در سایر نقاط کاملا ریزشی بود.
در حالی که پرداخت تسهیلات مسکن با سقف های جدید هنوز روند اجرایی به خود نگرفته، بازار مسکن با شوک افزایش قیمت، به استقبال وام 240 میلیون تومانی رفت.
مجمع جهانی اقتصاد در گزارشی به میزان سرزندگی نظام‌های اقتصادی کشورهای مختلف پرداخت.
​سخنگوی ستادتنظیم بازار از عرضه 23هزارتن سیب و 30هزارتن پرتقال با قیمت مصوب تنظیم بازار در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت با نرخ دولتی در اختیار مردم قرار می گیرد.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه نمی‌توان تاریخ دقیقی برای تحویل واحدهای باقی مانده مشخص کرد گفت: واحدهای باقی مانده تا پایان سال 99 تحویل خواهد شد.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بعد از چند روز مثبت معاملاتی، در رقم 409 هزار و 807 واحد تثبیت شد.
قیمت انواع سکه در بازار در حالی امروز افزایش جزئی داشت که نرخ ارز امروز هم به روند کاهشی خود ادامه داد؛ به طوریکه دلار رسما وارد کانال 12 هزار تومان شد.
طرح مشارکت در تولید خودرو پژو 207 دستی پانوراما از ساعت 11 صبح روز سه شنبه مورخ 98/11/01 آغاز خواهد شد.