قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی که سرمایه‌گذاران به ارزیابی مجدد ریسک شیوع ویروس کرونای جدید در چین پرداختند، کاهش پیدا کرد اما همچنان در مسیر ثبت رشد هفتگی قرار گرفت.
مقامات دولت چین در ووهان، برای مقابله بهتر با شیوع ویروس مرگبار کرونا، تمام انواع حمل‌ و نقل عمومی را متوقف کرده‌اند.
قیمت هر اسکناس دلار آمریکا، امروز پنجشنبه 3 بهمن 98 در صرافی‌های بانکی با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته، به کانال 13 هزار تومانی وارد شد.
یک کارشناس اقتصادی، اتکا به منابع داخلی و صادرات غیرنفتی در لایحه بودجه را ویژگی بارز لایحه بودجه 1399 دانست و بخش‌هایی از منابع درآمدزای این لایحه را قابل تحقق ندانست؛ ولی در ازای آن منابع قابل تحقق برای درآمدزایی را صادرات گاز، خدمات مهندسی و افزایش صادرات صنایع پایین دستی پتروشیمی برشمرد.
بررسی بازار فروش خودرو در کشورهای اروپایی نشان می دهد که در بیشتر کشورها بازار فروش خودرو روند رو به رشد داشته است.
سوئیس موفق شد لقب بهترین کشور در جهان را از آن خود کند.
خانه‌های 40 تا 60 متر مربع که به جز مناطق 1 تا 3 از پراکندگی نسبتا مناسبی در دیگر نقاط تهران برخوردار است، از نظر تعداد معاملات و رشد قیمت در رده دوم قرار دارند.
هنگ‌کنگ گران ترین شهر جهان برای اجاره یک خانه است.
در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، مردم برای تامین کالا و خدمات خود به طور متوسط 26 درصد بیشتر هزینه کردند.
مهمترین عناوین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به جذب 70 هزار نفر به مناطق آزاد طی دو سال آینده، راه اندازی 12 مرکز نوآوری بخش تعاون تا پایان سال، اعلام آمار مهارت آموزان راه یافته به بازار کار و اختصاص تسهیلات صندوق کارآفرینی امید برای بازسازی کسب وکارهای سیل اخیر اختصاص داشت.