وقتی باران تهران تند شد، ناخودآگاه یاد بیرون‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها افتادم. ذهنم درگیر این بود که در این باران چه می‌کنند و کجا می‌خوابند؟ این شد که رفتم و از خودشان پرسیدم.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به زودی برخی محدودیت‌های ثبت نام از فروش‌های بدون قر عه کشی خودرو، حذف خواهد شد.
در تیرماه 1401 تورم ماهانه قیمت آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران ٨,٣درصد بوده است. تورم ماهانه تیر ماه در مقایسه با همین اطلاع در ماه قبل (٧.١درصد)، ١.٢ واحد درصد افزایش داشته است.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: قیمت پایه حق‌العمل مشاورین املاک مشخص شده است اما نرخ آن باید در کمیسیون نظارت هر استان و شهرستان مشخص شود.
مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی و برق‌آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: سیلاب‌های اخیر حدود 9.5 میلیون متر مکعب به ذخایر آبی استان تهران اضافه کرده است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: هم اکنون 47 تانکر آب رسانی از سوی استان های معین به استان اصفهان و 17 تانکر آب رسانی به همراه 5 اکیپ امداد رسانی نیز به استان یزد اعزام شده است.
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: سود سهام 39 شرکت در تیر ماه سال جاری از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت شد.
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با پیش بینی سفر 5 میلیون زائر ایرانی به عتبات عالیات در اربعین امسال، گفت: از سه ماه قبل ستاد اربعین در وزارت راه تشکیل شده است.
سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی از انجام موفقیت آمیز پروازهای حج با حداقل تأخیرهای پروازی خبر داد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راهکارهای تبدیل خودرو از کالای سرمایه‌ای به مصرفی، عرضه در بورس است که با ایجاد حالت رقابتی و از سوی دیگر به همراه واردات خودروهای باکیفیت موجب تعدیل قیمت خودرو می‌شود.